Sessió
05
Iteracions
Cronòmetre
Projecte 05: Troba l'insecte
3.1 Desenvolupar continguts digitals
- Conèixer i diferents opcions digitals per a la creació i edició de continguts digitals senzills en diferents formats: àudio, text i imatge.
- Comprendre com presentar de manera clara i atractiva informació.
3.4 Programació
- Llistar instruccions perquè un sistema informàtic resolgui un problema determinat o faci una tasca específica
- Crear nivells per al teu joc usant els blocs següent fons i quan el fons canviï a
- Fer servir un bucle per sempre per continuar executant blocs de codi
- Usar la variable cronòmetre perquè el jugador sàpiga com de ràpid va per trobar els insectes
Nivell bàsic
Creem un joc en què has de trobar insectes ocults a cada nivell. El joc tindrà fons de pantalla d'inici i final, i un cronòmetre per mostrar a la jugadora en quant de temps va trobar els insectes.
De la mateixa manera que amaguem insectes podem amagar altres objectes, paraules… en funció del que vulguem treballar, per exemple valors.
Orientacions: Sempre que l'activitat ho requereixi s'incorporen imatges o gràfics inclosos a la plataforma Scratch o bé lliures de drets.